• DOMOV
  • O NAS
  • INTERVJUJI
    • Razumevanje uspeha po moško
      • Nikoli nisem nehal sanjati
    • ZGODBE USPEHA
      • Jana Fak – Never give up! Just keep moving forward
      • Ko delaš s srcem in strastjo …
      • Ko rastline postanejo kuhinjske mojstrovine – Žana
      • Vanja Mihelič – MeFirst
      • “Bodi to, kar si!” – Jerneja Oder
      • Lea Smrkolj: “Najbolj me motivira moj napredek” – 2.del
      • Lea Smrkolj: “Ne želim si kdaj v prihodnosti očitati, da nisem dala vsega od sebe” – 1.del
      • LJUBEZEN je naša največja MOČ, Marjeta Miklavčič
      • Intervju s Katjo in Katko Bogataj
      • Intervju z Marto Kos
  • KARIERA
    • Medosebni odnosi
    • Recept uspeha Irene Grofelnik
    • 5 skrivnosti uspeha Ize Sie Login
    • Izgovori – zaviralci sanj
  • SODELUJVA
    • MOTIVACIJSKI MASTERCLASS
    • OSEBNI READING USPEHA
    • Webinar & Zoom spletna srečanja
    • Akademija Mindset uspeha
  • LIFESTYLE
    • BODI SVOJA
      • 7 tehnik za dvig motivacije
      • 6 načinov soočanja s stresnimi situacijami, ki resnično delujejo
      • Spremeni sebe – spremeni svoje navade
      • 8 preprostih trikov za bolj polno in srečno življenje
      • Kako pa se ti soočaš s konflikti v odnosih?
      • Pričakovanja …
      • Izberi ljubezen – izberi SEBE
      • SLIŠIŠ svoje SANJE in resnične ŽELJE?
      • Dobrodošla v 2022
      • Kakšen vpliv ima stres na naše življenje
      • Zakaj je dobro včasih reči »NE«?
      • Bizi dan
    • MODA
      • Trendi pomlad/poletje 2021, II. del
      • Modni namigi po vzoru Barbare Žgalin
      • Modni nasveti Anastasije Kajba
      • Atraktivno o poslovni modi
Uspešna si
  • DOMOV
  • O NAS
  • INTERVJUJI
    • Razumevanje uspeha po moško
      • Nikoli nisem nehal sanjati
    • ZGODBE USPEHA
      • Jana Fak – Never give up! Just keep moving forward
      • Ko delaš s srcem in strastjo …
      • Ko rastline postanejo kuhinjske mojstrovine – Žana
      • Vanja Mihelič – MeFirst
      • “Bodi to, kar si!” – Jerneja Oder
      • Lea Smrkolj: “Najbolj me motivira moj napredek” – 2.del
      • Lea Smrkolj: “Ne želim si kdaj v prihodnosti očitati, da nisem dala vsega od sebe” – 1.del
      • LJUBEZEN je naša največja MOČ, Marjeta Miklavčič
      • Intervju s Katjo in Katko Bogataj
      • Intervju z Marto Kos
  • KARIERA
    • Medosebni odnosi
    • Recept uspeha Irene Grofelnik
    • 5 skrivnosti uspeha Ize Sie Login
    • Izgovori – zaviralci sanj
  • SODELUJVA
    • MOTIVACIJSKI MASTERCLASS
    • OSEBNI READING USPEHA
    • Webinar & Zoom spletna srečanja
    • Akademija Mindset uspeha
  • LIFESTYLE
    • BODI SVOJA
      • 7 tehnik za dvig motivacije
      • 6 načinov soočanja s stresnimi situacijami, ki resnično delujejo
      • Spremeni sebe – spremeni svoje navade
      • 8 preprostih trikov za bolj polno in srečno življenje
      • Kako pa se ti soočaš s konflikti v odnosih?
      • Pričakovanja …
      • Izberi ljubezen – izberi SEBE
      • SLIŠIŠ svoje SANJE in resnične ŽELJE?
      • Dobrodošla v 2022
      • Kakšen vpliv ima stres na naše življenje
      • Zakaj je dobro včasih reči »NE«?
      • Bizi dan
    • MODA
      • Trendi pomlad/poletje 2021, II. del
      • Modni namigi po vzoru Barbare Žgalin
      • Modni nasveti Anastasije Kajba
      • Atraktivno o poslovni modi
Home  /  ZGODBE USPEHA  /  Ko Mali junaki postanejo Veliki

Ko Mali junaki postanejo Veliki

Mali junaki zrastejo v Velike junake. A je kdo, ki jih še ne pozna oz. še ni slišal zanje? Mali junaki so personalizirane knjige po individualnem naročilu, ki so navdihnile najprej slovensko sceno, kasneje pa se je zaradi povpraševanja zgodba razširila tudi po vsem svetu. Danes nam njihovo zgodbo uspeha pripoveduje Katja Podjavoršek, marketing koordinatorka.

Pozdravljeni Katja!

Nam lahko na kratko opišete, kako se je pričela  zgodba uspeha Malih junakov? In od kje je nastala prvotna ideja o personaliziranih knjigah za malčke?

Samo rojstvo Malih junakov sega v leto 2013. Ustanovitelja podjetja Rado Daradan in Mic Melanšek vedno povesta, da se je sama ideja o personaliziranih knjigah rodila sproščeno, in sicer ob pivu.

In to ob razmišljanju, kaj bi lahko svojim nečakom podarila drugačnega, unikatnega, posebnega, samo njihovega. In ker takšno darilo na tržišču ni obstajalo, sta svojo genialno idejo pričela razvijati ter uresničevati SAMA. Svojo ljubezen do knjig, znanje, inovativnost in dotedanje izkušnje sta združila v nov, njun edinstven produkt. Slovenski trg je takrat spoznal personalizirane knjige Mali junaki.

 

Zakaj ravno »Mali junaki«?

Tako kot sama ideja o produktu, se je tudi ime porodilo skoraj samo od sebe. Začetek podjetništva je čas, ko kar prekipevaš od idej, jih premlevaš, se o njih pogovarjaš in potem rečeš: »To je to.« V prvih knjigah so kot glavni akterji nastopali otroci, torej so prvotno knjige bile namenjene malim junakom, zato je tudi takšno ime podjetja bilo primerno. Danes s ponosom povemo, da smo junaki v knjigah lahko že prav vsi, saj smo v vseh teh letih prisotnosti na tržišču knjigam za otroke dodali tudi knjige za odrasle.

Nadvse zanimiva zgodba, hvala za deljen navdih. Katja vi pa ste zaposleni v podjetju že od leta 2017.

Res je. Pričela sem kot agentka v podpori strankam za nemški trg, kasneje še slovenski. Nato sem v oddelku za podporo strankam (Customer Care) skrbela za uvajanje novih agentov ter nudila vsebinsko podporo ekipi pri delu. Letos pa sem prestopila v marketing in opravljam delo marketing koordinatorja. To delo me zelo veseli. J

Čestitke. Kakšne storitve v podjetju še ponujate zraven personaliziranih knjig?

Glavni produkt, ki nam daje prepoznavnost, so še vedno personalizirane knjige. Kot dodatek knjigam ponujamo tudi darilne škatle, v katero naše pridne »pikapolonice« v tiskarni zapakirajo knjigo. Torej se naročniku niti ni potrebno ukvarjati z dodatno darilno embalažo. Pred časom smo v naš nabor dodali še plišaste igrače, nadgradili ponudbo darilnih embalaž – recimo lesene darilne škatle. Že od samega pričetka pa strankam ponujamo različne brezplačne produkte – personalizirane pobarvanke, kartice za rojstni dan, koledar, ohranjevalnike zaslona na telefonu (t.i. phone wallpaper).
Vedno pa težimo k temu, da je vsak produkt večnamenski in povezan s knjigo.

Kdaj se je začelo povpraševanje po vaših storitvah povečevati? Na kateri trg ste trenutno najbolj tržno usmerjeni?

Trenutno smo prisotni na 15 tržiščih. In za vsak trg lahko rečemo, da ima del leta, ko je povpraševanje po naših knjigah večje kot v preostalih mesecih. Vsekakor nam je največji preboj uspel z odprtjem nemškega trga leta 2016, na katerega smo vstopili pripravljeno, z znanjem, ki smo se ga naučili iz lastnih napak v poskusih prodorov na tuje trge v preteklosti.

Danes povpraševanje večinoma sovpada s prazniki, kot so: valentinovo, očetovski dan, materinski dan, božič, rojstni dan … Povpraševanje je seveda večje na trgih, kot so ZDA, Nemčija, Francija, Italija, Brazilija. Večje kot je povpraševanje na posameznem trgu, več je potrebnega tudi našega vložka, hitra odzivnost, ohranjati stik s stranko, pluti na tem valu.  In to je tisto, kar nas žene naprej. Odzivi strank nam dajejo nov zagon, rojevajo se nove ideje, ki jih poskušamo realizirati.

Kaj je najboljša lastnost vašega podjetja?

Ekipa podjetja je prva in tista, zaradi katere so vsi naši uspehi bili mogoči in vsi cilji dosegljivi. Lahko se zanesemo eden na drugega, se dopolnjujemo in tako kot eno potujemo po naši čarobni galaksiji. Na svoj račun pridejo tako tisti bolj kreativnih misli, kot tisti bolj strukturirani. Veliko težo dajemo komuniciranju in za pogovor je vodstvo vedno odprto.

Kaj za vas osebno in kot skupnost podjetja oz. del podjetja pomeni uspeh?

Vse večje povpraševanje po naših produktih in odzivi zadovoljnih strank so vsekakor največji uspeh podjetja. Vemo, da smo ustvarili produkt, ki kupcem pričara nasmeh na obraz, zaradi katerega kdaj potočijo solzo in ki ima v njihovem srcu prav posebno mesto. Osebno pa so mi najljubši trenutki, ko se vstanem v ponedeljek zjutraj, še ne čisto zbujena ter pripravljena na nov teden … ter lahko z veseljem vstopim v pisarno, ki jo je že tekom dne napolnil smeh in ogromno dobre volje, ko si med kljukanjem nalog iz svojega seznama vzamem čas za kavico in pogovor s sodelavcem ali skupno kosilo, nato še nekaj postankov na sestankih in preden rečem »keks« je že petek. No, takrat pogledam nazaj in si rečem: uspešen teden je bil in hitro je minil. 

Katere pa so bile največje ovire, s katerimi se je soočalo podjetje še čisto na začetku svoje karierne poti.

Če pričneš iz 0, potem te čaka kar strma pot. Ne veš, kako se obnašati na trgu, kaj vse urediti preden sploh stopiš na trg. Lahko bi skoraj rekli, da je najlažje spisati in ilustrirati knjigo. Vendar ti to ne bo pomagalo pri prodaji produkta. Narediš napake, se iz njih naučiš, greš v naslednji krog z več znanja, vsak dan pa si že stopničko višje …

Kako ste jih premagali?

Vsekakor je potrebno ogromno pravnega znanja, znanja iz financ, opravljene raziskave trga. Vse to, v čemer smo mi bili šibki na samem začetku. A leta prinesejo znanje, izkušnje in prave ljudi.

 

Kaj vas v življenju dela najbolj srečno? J

Stil življenja, ki sem si ga ustvarila, je tisti, ki me dela srečno. Veliko časa namenjam družini in prijateljem, saj vem, da se medsebojno osrečujemo. Najdem strast v delu, ki ga opravljam, in to me izpopolnjuje. Kljub gori obveznosti pa si vzamem čas tudi samo zase in takrat sama sebi izpolnjujem želje.

 

Kako pa se vi soočate s stresnimi situacijami? Ste kaj spremenili v svojem življenju?

Menim, da če se želiš stresnim situacijam vsaj malo izogniti, se moraš z njimi soočiti, se o njih pogovoriti. Vzroki za takšne situacije so lahko različni in pogovor je prvi korak k uspešni rešitvi. Pri hitrem tempu življenja smo pozabili, da moramo prioritetno poskrbeti zase. Kajti če mi ne bomo dovolj trdni, odločni, zadovoljni sami s seboj, se bo to slej ko prej pokazalo tudi navzven in vplivalo na ljudi okrog nas. Sama sem velik korak naredila, ko sem popoldanski čas v večini namenila svojim otrokom ter svojim hobijem. Včasih mi kdo reče, da sem si v natrpan urnik še nekaj dodala, a vse kar počnem, me sprošča, izpopolnjuje in omogoča mojo osebno rast.

Lahko podate 5 skrivnosti uspešnega podjetja za naše bralce (po vašem mnenju)

  • Neuspeh ne obstaja, zato naj ti vsak padec da še dodatni zagon.
  • Ni neumnih odgovorov in idej, zato vsakemu daj možnost, da s tabo deli svoje mnenje.
  • Obravnavaj sodelavca tako, kot želiš, da drugi tebe.
  • Vsak si zasluži pohvalo, le prepoznati moraš njegov potencial.
  • Če te delo osrečuje, potem je to tisto pravo.

 

Avtorica članka: Andreja M.

Deli na:

O avtorju

Andreja

Prejšnji prispevek
Vanja Mihelič – MeFirst
Naslednji prispevek
Ko rastline postanejo kuhinjske mojstrovine – Žana

Kategorije

  • AKTIVNA
  • BODI FIT
  • BODI SVOJA
  • Duhovnost
  • INTERVJUJI
  • KARIERA
  • MODA
  • Po moško
  • SREČANJA
  • ZANIMIVO IN UPORABNO
  • Zdrava
  • ZGODBE USPEHA

Prijava na e-novičke

Bodite obveščeni ob novih objavah. Prijavite se na e-novice:


Loading

Zadnji prispevki

  • Sreča je, ko si na priložnost pripravljen 8 marca, 2023
  • Jana Fak – Never give up! Just keep moving forward 16 februarja, 2023
  • Nikoli nisem nehal sanjati 3 februarja, 2023
  • MOTIVACIJSKI MASTERCLASS 13 januarja, 2023

PRIJAVA NA E-NOVIČKE

Bodite obveščeni ob novih objavah. Prijavite se na e-novice:


Loading

O NAS

Uspešna.si je spletni karierni kotiček namenjen sodobni ženski 21. stoletja. Nagovarja fatalno žensko, ki zraven vsakodnevnih aktivnosti ohranja željo in vizijo po osebnem ter kariernem napredku   in s tem ustvarja svojo unique Success Story.
Preberi več

Follow on Instagram

© 2020. Uspešna.si | Piškotki | oblikovanje in urejanje www.vibral.si


Hvala, ker ste obiskali našo spletno stran in nas berete 🙂

Če želite biti obveščeni ob novih objavah se prijavite na naše e-novičke:

Loading