Nastja Kramer je energična, pozitivna in vedno usmerjena v akcijo, akcijo, akcijo.
Njen svobodomiselni duh jo je že pred zaključkom magisterija iz ekonomije ponesel v samostojne podjetniške vode … in rodila se je uspešna zgodba Malince.
Osebni slogan: »Work smart, have fun, make difference.«
1.DEL
Svojo podjetniško pot ste začeli že zelo zgodaj. Na kratko nam opišite začetek vaše podjetniške zgodbe?
Podjetniško zgodbo Malinca sva pričeli z mojo najboljšo prijateljico Andrejo po končanem faksu. Želja je bila, da delava nekaj, kar naju veseli in je v skladu z najinimi vrednotami – zdrav način življenja, športne aktivnosti, zanimanje za podjetništvo … Z Andrejo sva se spoznali na faksu, skupaj sva šli na izmenjavo v tujino, skupaj sva preživele veliko lepih trenutkov in postali tesni prijateljici. Vesela sem, da je ravno ona moja poslovna partnerka.
Podjetništvo vam ustreza, saj zase menite, da ste človek akcije. Veliko vam pomeni svoboda ustvarjanja pri delu. Bi mogoče še kaj dodali?
Pri delu in ustvarjanju nasploh sem si vedno želela prosto pot, še posebej pri uresničevanju zastavljenih idej. Nadvse cenim svobodo pri odločanju, kar pomeni, da mi ni potrebno delati po navodilih nadrejenih in s tem za nekoga drugega. Pri samostojnem podjetništvu mi je predvsem všeč, da lahko delam kadarkoli jaz želim, da lahko delam tudi iz tujine vmes, ko sem na potovanju, in s tem nisem omejena na 8-urni delovnik v službi ter na fizično relacijo.
Zelo ste razpoznavni po spletni trgovini Malinca. Kakšna je vaša vizija Malince v prihodnosti?
Dolgoročna vizija Malince je, da želimo postati vodilno podjetje na področju izobraževanja o zdravem načinu življenja v Evropi. Trenutno delamo male korake, a se vztrajno gibljemo v željeno smer.
Da, se ukvarjate s spletno prodajo zdrave prehrane in naravne kozmetike že nekako vemo. Katere pa so še ključne storitve vašega podjetja?
Izobražujemo ljudi o zdravem načinu življenja na različne načine: to je z recepti, različnimi dobrimi vsebinami, bloganjem, videji … saj se skozi kvalitetno in ciljno usmerjeno izobraževanje zgodi tudi največ prodaje. Osnovna ideja Malince ni bila tako revolucionarna – je že obstajala na trgu, vendar so naš ključni uspeh redne kvalitetne vsebine, skozi katere gradimo zaupanje strank. Pomembno nam je, da so stranke zadovoljne z našo ponudbo in storitvami, ter da nam zaupajo tudi pri lansiranju novih produktov na tržišče. V ponudbi imamo zdravo prehrano, naravno kozmetiko, izobraževanja o zdravem načinu življenja …
Uspešno širite svojo zgodbo Malince tudi v tujino. Kje vse ste prisotni?
Prisotni smo na slovenskem trgu preko spletne prodaje in od lanskega leta tudi v fizičnih trgovinah. V tujini smo prisotni na hrvaškem trgu in delno pokrivamo Avstrijo ter Nemčijo. Naš cilj je, da rastemo počasi in kakovostno s trenutno zaposleno ekipo. Fokus imamo vedno na eni ključni stvari, cilju, in ko ga uspešno dosežemo, začnemo uresničevati drugega. Kupci nas lahko najdejo na naši spletni strani: Malinca.si, fizično pa nas lahko kupci poiščejo v Drogeriji DM in Hipermarket Merkator, kjer imamo tudi tedenske promocije.
Kaj zate pomeni uspeh in kdaj se počutiš uspešno?
Uspeh zame pomeni, da sem svobodna, da počnem stvari, ki jih rada počnem in Malinca je moj način življenja, ni samo služba … pri podjetništvu ni ločnice med službo in privat življenjem, nenehno si vpet v poslovno dogajanje. Prav tako je zame uspeh, da ekipa, s katero delam, medsebojno funkcionira zelo dobro. Veliko nam pomeni počutje zaposlenih, da lahko rastejo, napredujejo, se izobražujejo in tudi dobro zaslužijo. Uspeh podjetja je tako odvisen od klime in razumevanja zaposlenih, pri tem je zelo pomembno timsko delo in sodelovanje in naše medsebojno razumevanje. Na odlično podporo znotraj tima 8-ih ljudi sem zelo ponosna.
Kaj je ključnega pomena za uspešno timsko delo?
Osebno menim, da energija in pozitiven pogled na življenje ter usmerjenost k iskanju rešitev, doseganju zastavljenih ciljev. Veliko vlagamo v nenehna skupna izobraževanja zunanjih predavateljev. Pomembno je zaposlenim dati tudi prosto pot, da delajo to, v čemer so res dobri. Zraven že navedenega je pomembno tudi nenehno izobraževanje in izpopolnjevanje.
Aktivni ste na več različnih področjih znotraj vašega posla. A kaj vas pri vašem delu najbolj veseli?
Najbolj všeč mi je trenutno delo, ki ga opravljam – in sicer sem idejni vodja. Kar pomeni, da pridobivam ideje, kreiram nove ideje, ki jih nato poskušamo skupaj z ekipo realizirati. Všeč mi je tudi vsebinski marketing in vodenje ekipe kot celote.
SE NADALJUJE,…