SoundGarden je festival inovativnih prebojev. Združuje podjetnike, miselne voditelje, umetnike in ostale kreativce. Mateja Koren je vodja in ustanoviteljica festivala, ki se dogaja na krasni lokaciji Velenjskega jezera. Hkrati pa je uspešna podjetnica, vodi lastno kreativno podjetje Enajstica.
Draga Mateja, slogan vašega podjetja Enajstica je: Gremo na 11 (glasneje, zabavneje, igrivejše).
Bi lahko rekli, da ta slogan drži tudi za festival SoundGarden 🙂
Zaupajte nam, od kje je nastala ideja za tovrsten festival in kaj je namen tega festivala?
Ideja za Festival SoundGarden je nastala iz želje po ustvarjanju prostora, kjer se lahko ljudje povežejo, drug drugega navdihnejo in rastejo tako osebno kot karierno.
Namen festivala je omogočiti celovito izkušnjo, ki spodbuja razvoj posameznikov na vseh področjih njihovega življenja.
Iz tega je nastala skovanka:
SoundGarden je ZVOK – energija, frekvenca in vibracija. Je prostor, kjer je slišan vsak posameznik in prostor, kjer se naučimo poslušati sebe. Je prostor, kjer občudujemo zvok in smo hvaležni tišini.
SoundGarden je VRT – rast, razvoj in prodor. Je prostor, kjer sadimo dobre ideje in rastemo kot skupnost skozi povezovalne momente ter deljenje znanja in navdihov. Je prostor, kjer obiramo zrele plodove našega dela in jih delimo z drugimi.
Festival vsako leto privabi izjemne sodelujoče, spisek je vedno dolg in bogat, veseli pa nas, da se določeni gostje vsako leto tudi vračajo.
Festival poteka 3 dni ob Velenjskem jezeru. Na Festivalu so prisotne tudi znane slovenske osebnosti. Kdo vse bo na letošnjem festivalu in koga ste že gostili v preteklosti?
Na letošnjem festivalu bomo gostili številne znane slovenske osebnosti s področij podjetništva, umetnosti, kulture in znanosti. Med njimi naj omenimo osebe kot so Pater Karel Gržan, Marko Lotrič, Franci Pliberšek, Tina Cipot, Boštjan Romih, Niko Slavnić, Daniela Bervar Kotolenko, Lucija Ćirović in mnogi drugi.
Opišite nam, kako dejansko poteka festival v praksi in kaj udeleženci pridobijo od festivala?
Festival poteka tri dni ob Velenjskem jezeru in vključuje različne tematike, kot so osebna rast, podjetništvo, umetnost, kultura, znanost in družbena vprašanja. Udeleženci lahko pričakujejo pestro izkušnjo z bogatim programom dogodkov, ki jim omogoča pridobivanje novih znanj, veščin in stikov. Poleg tega bodo obkroženi z naravnim okoljem, vpeti med drevesa in jezero, kjer se zjutraj sproščamo, zvečer plešemo, čez dan učimo in mrežimo. Na SoundGardnu boste spoznali ljudi, ki bodo postali vaši poslovni partnerji in prijatelji.
Kakšne tematike pokriva festival, kaj vse lahko udeleženci pričakujejo?
Vsebinsko izredno širok nabor delavnic smo zasnovali z namenom, da udeleženci festivala preizkusijo čim več novih pristopov in pridobijo vpogled v raznolika znanja, z namenom, da bi res lahko našli tisto, kar jim najbolj ustreza za nadaljnjo rast in preboj.
Razmišljanje izven okvirjev, umetna inteligenca, biohacking, prehranska varnost, komunikacija in trajnostni pristopi,”growth marketing”, psihološki in nevro vzorci, čuječnost ter meditacije in glasbeni večeri. To je le nekaj področij, na katere se osredotoča festivalski program.
Festival se bo sklenil z delavnico “Srečanje vesoljcev in globalna manifestacija boljšega sveta”. Z uporabo metod Design Thinkinga, obogatenih z elementi igrifikacije, bodo vsi udeleženci delavnice skupaj razvijali ideje, ki vodijo k pozitivnim spremembam v naši družbi. Pri tem si bodo pomagali z najpomembnejšo tehnologijo – našo srčno kapaciteto – ter z radovednim raziskovalnim duhom in inteligenco enosti.
Mateja ukvarjate se z razvojem blagovnih znamk na področju kreativnih industrij in ste tudi podjetnica, s čim natančno se ukvarjate …?
Podjetnica sem že več kot 15 let, med drugim sem bila pobudnica ali del ekip in organizacij 8 startupov. Moje prvo podjetje je bila agencija glasbenega managementa z namenom pomagati mladim kreativnim glasbenikom pri rasti.
V tem času se je začelo večati zanimanje za strategije, organizacijo dela in razvoj blagovnih znamk. Študijsko znanje iz turizma sem pozneje preusmerila tudi v posel, saj sem bila del različnih turističnih startupov. V tem času sem bila otvoritveni manager hostla Tresor na Čopovi v Ljubljani, bila del zasedbe mednarodnega digitalnega turističnega startupa Travelstarter, s katerim smo bili v acceleratorju ABC, in ustanoviteljica ter idejna vodja mednarodne konference Slovenski Teden Glasbe.
Od leta 2017 vodim Enajstico, kreativno agencijo za kulturni turizem, v okviru katere sem do sedaj sodelovala z več javnimi zavodi, turističnimi organizacijami, kulturnimi inštitucijami in kreativnimi podjetji.
Kaj pa za vas pomeni uspeh in kdaj se počutite uspešno?
Če se nadovežem kar na SoundGarden, ki ga ustvarjam … Za svoj lasten uspeh jemljem, ko vsako leto vidim, da so udeleženci festivala navdihnjeni in motivirani ter da so pridobili nove vpoglede in veščine za svoj nadaljnji razvoj.
Kako dolgo časa se že ukvarjate z osebno rastjo? Kdo je bil vaš navdih?
Z osebno rastjo se ukvarjam že vrsto let, saj verjamem v nenehno učenje in rast. Moj navdih so bili in so še vedno mnogi uspešni posamezniki, ki so s svojimi zgodbami in dosežki navdihovali druge.
Kaj pa vam osebno v življenju največ pomeni, kaj vas dela srečno? ☺
Za mene je sreča v tem, da sem lahko v stiku s svojimi strastmi, da delam v okolju, ki mi omogoča kreativnost in razvoj ter da sem obkrožena z ljubeznijo in podporo ljudi, ki delijo iste vrednote in moralo.
Bi lahko navedli vsaj 5 skrivnosti uspeha za naše bralce
Skrivnosti uspeha so lahko različne za vsakega posameznika, vendar bi izpostavila nekaj ključnih: vztrajnost, odprtost za učenje, vzpostavljanje močnih odnosov, da imaš rad ljudi in da nenehno raziskuješ in krepiš svoja znanja in strasti.