Od znane pevke do uspešne podjetnice 🙂
Hajdi Korošec Jazbinšek je bila v svoji mladosti nadvse razpoznavna pevka otroških pesmic in njene pesmi otroci še danes z veseljem prepevajo. A njena pot jo je vodila v svet podjetništva, tako je pričela pisati uspešno zgodbo trgovinice HAJDI.SI.
Svojo karierno pot ste pričeli v svetu glasbe, bili ste uspešna pevka, nato ste se podali v svet podjetništva. Sedaj ste razpoznavni pod imenom svoje trgovinice Hajdi.si. Zdi se, kot da z lahkoto dosegate odlične rezultate. Kdaj pa se vi v življenju počutite uspešno?
Iskreno se počutim uspešno takrat, ko uživam v prostem času. Danes je prosti čas največja vrednota in čas, ki ga lahko preživim s svojo družino, je vreden sigurno največ, in ta čas, ko sem skupaj z mojimi fanti, je zame najpomembnejši.
Opišite začetek svoje glasbene karierne poti. Zakaj ste izbrali ravno pot pevke in prepevanja na odru?
Pot je dolga in sega že v moje otroštvo. Dejansko sem svoj kruh začela služiti z 10-imi leti. Hajdi pevska kariera je bila resna služba. Nastopi, intervjuji, snemanja, »Fan club« vse to so bile odgovornosti mojih staršev in mene. Po zaključku kariere, ko sem se samovoljno odločila, da se želim posvetiti študiju, sem se po končani fakulteti zaposlila kot finančna svetovalka za corporate segment. V banki sem delala 10 let in tam sem spoznala Urbana – mojega dragega moža in očeta mojih dveh fantkov. Ko sem zanosila, sem zaznala, da v Sloveniji ni butične ponudbe v segmentu otroške opreme. Potencial me je vodil v odprtje podjetja in v pravljico Hajdi.si, ki jo živim.
Kaj je bil tisti ključni dejavnik, da ste rekli: »Od danes naprej pa ne želim več biti pevka otroških pesmic?«
Težava je nastala, ko sem hotela iz okvirov otroške pevke. Založniki in producenti so to zelo težko sprejemali, saj so želeli, da bi Hajdi čim dlje ostala majhna. Sama pa nisem oseba, ki bi capljala na istem mestu in se zadovoljila z obstoječim stanjem, ampak sem vedno hitela po nečem novem, drugačnem, boljšem. Zato sem se takrat odločila, da pogodbe ne podaljšam in da se vpišem na faks ter posvetim študiju.
Kaj vas pri vašem delu butične ponudbe v segmentu otroške opreme najbolj navdihuje?
Delo s strankami, sodelavkami in čudovitimi izdelki, ki so produkt dizajnerjev, ki so prav tako kot jaz predani temu, kar počnejo. Gre za koktajl indikatorjev, v katerih enostavno uživam in se zaradi njih vsako jutro z veseljem vstanem.
Kako se soočate s konkurenco spletnih trgovinic & fizičnih trgovinic otroške opreme?
Konkurenco spoštujem in osebno mislim, da je konkurenca odlična za napredek vseh, ki se znajdemo v tem bazenu. Načeloma delamo svojo stvar in prekipevamo od idej, tako da seveda spremljamo stvari, nismo pa obremenjeni. Želimo ustvariti svoj način dela, pristop in odnos do strank, tako da, bolj, kot da se obremenjujemo s konkurenco, se raje fokusiramo na svoj predpražnik in pometemo pred njim.
S katerimi izzivi pa ste se soočali na začetku svoje poslovne poti, kot podjetnica?
Izzivi so del vsakdana, kot direktor se soočaš z njimi vsak dan in lahko napišem, da mi res nikoli ni dolgčas. Namreč tam, kjer podjetje funkcionira, tam ni moje mesto, moje mesto je tam, kjer so izzivi. Nerada uporabim besedo problemi, raje uporabim izzivi. In moja naloga je, da skupaj s sodelavci poiščemo rešitev. Največji izziv je bila hitra rast. Ta je res adrenalinska, ampak tudi nevarna. Ker sama izhajam iz bančništva, sem zdelo konzervativna glede kreditiranja. Hitra rast pa zahteva vložke, ampak po pameti. Preveč podjetji sem videla, kako jih je pretirano kreditiranje in kopičenje zalog pokopalo. Tega res ne želim.
Kako ste jih premagali? 🙂
Skupaj z mojim teamom ter z vsemi pridobljenimi izkušnjami. 🙂
In jaz rada rečem, da v življenju igram šah. Vedno premislim dve potezi v naprej. To me naredi pripravljeno in redkokdaj naletim na presenečenja, ki jih ne bi premlela v svojih scenarijih.
Katerim dejavnostim znotraj kariere posvečate največ časa?
Moje osnovno poslanstvo je zadovoljstvo naših strank. Na tem res delamo v našem podjetju. Seveda pa so tukaj tudi dejavnosti posvečanja naboru izdelkov in največ časa preživim na segmentu marketinga. To je že od nekdaj moje najljubše področje in s časoma, bi se rada osredotočila zgolj na to področje. Ampak sedaj še ni napočil ta čas 🙂
Opravljate vsakodnevno več del hkrati, zadolženi ste za več stvari kot podjetnica. Kaj vas motivira in kako ohranjate svojo motivacijo?
Morda se bo slišalo klišejsko, ampak jaz res rada opravljam svoje delo in vsak dan grem z veseljem v službo. Osebno mislim, da je ravno to moja najboljša motivacija.
Avtor: Andreja M.
I.del